Refund policy
Du har 30 dager åpent kjøp, regnet fra datoen du mottok varen.
For å være kvalifisert for retur må varen være i samme tilstand som da du mottok den, ubrukt, med merkelapper og i originalemballasjen.
For å starte en retur, besøk vår Selvbetjeningsløsning eller https://portal.tactx.no. Du dekker kostnadene for retur av varene til oss. For du returnerer varer, forespør retur via Selvbetjeningsløsningen og vent på videre instrukser.
Returer sendes til: Rygir AS, Musegata 46, 4010 Stavanger
Du kan også kontakte oss for spørsmål om retur på post@tactx.no.
Se også vår Bytte & Retur side for mer informasjon.
Skader og problemer
Inspiser bestillingen ved mottak og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du har mottatt feil vare, slik at vi kan evaluere problemet og rette det opp.
Unntak / varer som ikke kan returneres
Visse varetyper kan ikke returneres, for eksempel bedervelige varer (eks mat), egendefinerte produkter (som spesialbestillinger eller personlig tilpassede varer) og varer for personlig pleie. Vi godtar heller ikke returer av steriliserte varer, farlige materialer, brannfarlige væsker eller gasser. Du kan ta kontakt hvis du har spørsmål om en bestemt vare.
Vi kan dessverre ikke godta returer for salgsvarer eller gavekort.
Bytte
Den raskeste måten å sikre at du får det du vil ha, på er å returnere varen du har, og, når returen aksepteres, utføre et atskilt kjøpt for den nye varen.
14 dagers nedkjølingsperiode i EU
Til tross for det ovenfor, hvis varen sendes til EU, har du retten til å kansellere eller returnere bestillingen innen 14 dager, uansett grunn og uten begrunnelse. Som ovenfor må varen være i samme tilstand som du mottok den, ubrukt, med tagger og i originalemballasjen. Du må også ha kvitteringen eller et kjøpsbevis.
Refusjoner
Vi varsler deg når vi har mottatt og inspisert returen din, og forteller deg hvorvidt refusjonen ble godkjent. Hvis den er godkjent, blir du automatisk refundert på den opprinnelige betalingsmåten innen 10 virkedager. Husk at det også kan ta litt tid før banken eller kredittkortselskapet behandler og legger ut refusjonen.
Hvis det har gått mer enn 15 virkedager siden vi har godkjent returen, kan du kontakte oss på post@tactx.no.